Home
Page 3940
Δεν κλείνει το θέμα των 10.000 δολαρίων προς το πράσινο
Είχα γράψει πριν λίγες ημέρες για την δωρεά που έκαναν οι Ελληνοαμερικάνοι στην υπηρεσία πρασίνου για να πραγματοποιήσει μια δεντροφύτευση στην πόλη μας. Τα χρήματα
Έκθεση και Απονομή των βραβείων της 5 ης Biennale
Η έκθεση θα λειτουργήσει 6- 8 Μαΐου στα σχολεία ΑΞΙΟΝ Η Ακαδημία Παιδικής Τέχνης διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την 5 η Παγκόσμια Biennale Παιδικής Ζωγραφικής.
Φοβούνται οι Ξανθιώτες αγρότες δανειολήπτες της ΑΤΕ!
Με το ΠαΣΟΚ να είναι αποφασισμένο να αποκρατικοποιήσει την Αγροτική Τράπεζα είναι λογικό μέρα με την μέρα να προκαλούνται θορυβώδεις αντιδράσεις μεταξύ των Ξανθιωτών αγροτών
Πολύς λόγος για το τίποτα τελικά με την δεξαμενή της ΔΕΥΑΞ στην παλιά πόλη
Κανένα πρόβλημα δεν προκύπτει από τις εργασίες της ΔΕΥΑΞ στην παλιά πόλη της Ξάνθης αφού αν και ειπώθηκε δεν διαπιστώθηκε τελικά αν είναι παλιό μουσουλμανικό
Έγραψαν οι τοπικές εφημερίδες
ΑΓΩΝΑΣ“Αν πουληθεί η ΣΕΚΑΠ εγώ θα παραιτηθώ” αυτή η δήλωση του Αναπληρωτή Υπουργού και Ξανθιώτη Βουλευτή Σωκράτη Ξυνίδη φαίνεται πώς ήταν η αιτία ο πρόεδρος
Ευχές από τους απόστρατους Αξιωματικούς
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΕΑΑΣ) Ν. Ξάνθης, με την ευκαιρία της Εορτής του Αγίου Γεωργίου, Προστάτη
Αστυνομικό δελτίο
Σοβαρός τραυματισμός Τις πρωινές ώρες της 28.04.2011 στα Κιμμέρια Ξάνθης, δίκυκλο Ι.Χ. όχημα που οδηγούσε 58χρονος, εξετράπη της οδού και προσέκρουσε σε σταθερό σημείο με
Συνεδριάζει το διοικητικό συμβούλιο του ΕΒΕ Ξάνθης
Ο πρόεδρος Παναγής Ανδρικόπουλος κάλεσε τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου της Ξάνθης σε τακτική συνεδρίαση την Τετάρτη 4 Μαΐου 2011 και ώρα 19:30
Η ΕΑΣ Ξάνθης καταγγέλλει τον Υπουργό και τη ΠΑΣΕΓΕΣ
Εξέδωσε ανακοίνωση μαζί με ακόμη 34 ΕΑΣ όλης της χώρας Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσε η ΕΑΣ Ξάνθης την οποία συνυπογράφουν και ακόμη 34 ΕΑΣ όλης
Πάλι οι αγρότες και οι επιχειρηματίες θα την πληρώσουν την νύφη;
Δεν πάνε καλά στην κυβέρνηση και το γράφω αυτό μετά λόγου γνώση!!! Σχεδιάζουν οι απαράδεκτοι και νέα μέτρα να τα εφαρμόσουν στους μόνους που παράγουν
Αντίο μικρούλη και συγνώμη
Για το θάνατο του μικρού από φωτοβολίδα Γράφει ο δημοσιογράφος Σωτήρης Ξενάκης Ήταν μια Ανάσταση κάπου στις αρχές της δεκαετίας του ‘80. Πήγαινα στο Λύκειο
Καφεδάκι στην πλατεία το αντίδοτο στην οικονομική κρίση
Να πάνε όλα στον διάολο. Το καφεδάκι μας θα συνεχίσουμε να το πίνουμε στην κεντρική μας πλατεία βρέξει χιονίσει. Και έγινε και πολύ καλαίσθητη η
