ΚοινωνίαΤελευταία ΝέαΤοπικά νέα

Τρεις μόνιμοι γιατροί ενισχύουν το Κέντρο Υγείας Αβδήρων – Προκηρύχθηκαν νέες θέσεις

Σημαντική ενίσχυση αναμένεται να λάβει το Κέντρο Υγείας Αβδήρων, καθώς προκηρύχθηκαν τρεις νέες θέσεις μόνιμου ιατρικού προσωπικού, σε μια εξέλιξη που αναμένεται να βελτιώσει ουσιαστικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην περιοχή.

Η προκήρυξη αφορά τις ειδικότητες Παιδιατρικής (Επιμελητής Α’), Ακτινολογίας (Διευθυντής) και Μικροβιολογίας (Επιμελητής Β’), καλύπτοντας βασικές ανάγκες της δομής και ενισχύοντας την υγειονομική θωράκιση του Δήμου Αβδήρων και των γύρω οικισμών.

Η ενίσχυση του Κέντρου Υγείας υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και τη Διοίκηση της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται πιο άμεσα, χωρίς να χρειάζεται σε πολλές περιπτώσεις να μετακινούνται στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.

Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στην ανταπόκριση των γιατρών, ώστε οι τρεις θέσεις να καλυφθούν το συντομότερο δυνατό και να τεθούν σε λειτουργία οι νέες υπηρεσίες προς όφελος των κατοίκων της περιοχής.

Σχετικά Άρθρα