Ευχάριστα νέα αποσωληνώθηκε κι άλλος Ξανθιώτης… αλλά η κατάσταση στην ΜΕΘ της Αλεξανδρούπολης είναι οριακή
Ευχάριστα είναι τα νέα που φτάνουν από το Νοσοκομείο Αναφοράς της Αλεξανδρούπολης σήμερα Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020, καθώς το τελευταίο εικοσιτετράωρο αποσωληνωθηκαν δυο άνδρες ηλικίας
