Επίσκεψη του Νομάρχη Ξάνθης στο έργο διοχέτευσης νερών του αντλιοστασίου της ΕΒΖ
Ολοκληρώθηκε προχθές και λειτουργεί, η συνεχής διοχέτευση νερών του αντλιοστασίου της ΕΒΖ, που πλέον χρησιμοποιείται για την άρδευση τμήματος της πεδιάδας του Νομού.Πρόκειται για έργο...

