Γενική

Εξαιρετική στάθμη έχουν τα δυο φράγματα του Νέστου

Πραγματικά αν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι και έχουμε ένα μαλακό καλοκαίρι δεν θα αντιμετωπίσουμε κανέναν πρόβλημα άρδευσης του κάμπου της Ξάνθης. Τα δυο φράγματα του Νέστου είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο και το νερό φτάνει και περισσεύει μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Τα κανάλια έχουν συντηρηθεί από τη Νομαρχία Ξάνθης και έτσι οι αγρότες του νομού πίνουν ανέμελοι το καφεδάκι τους ανησυχώντας… μόνο για τα αποτελέσματα των εκλογών. (Αν κρίνω από την συμμετοχή στην συγκέντρωση του Κοντού η Ν.Δ. της Ξάνθης θα έχει άνοδο στις Ευρωεκλογές).

Σχετικά Άρθρα