Οι εκπαιδευτές οδήγησης ευχαριστούν τον Αντιπεριφερειάρχη Ν. Ευφραιμίδη για την δημιουργία πίστας για δίκυκλα
Την Δευτέρα 29-3-2021 ο σύνδεσμος εκπαιδευτών οδήγησης κ κυκλοφοριακής αγωγής Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης πραγματοποίησε ανοιχτή τηλεδιάσκεψη όλων των μελών του, παρουσία –συμμετοχή του Περιφερειάρχη κ.Μετιου....

