Γενική

Βάζουν λουκέτο στις κοινωνικές δομές

Αυτό είναι το ΠαΣΟΚ του λαού!!! Μπράβο σας κύριοι της κυβέρνησης που αποφασίσατε ότι στην Ξάνθη αυτό που δεν χρειάζονταν περισσότερο, αυτό που περισσεύει σήμερα είναι το Ψυχολογικό Κέντρο Ξάνθης. Γι αυτό και το βάζετε λουκέτο. Εκεί στο Ψυχολογικό Κέντρο Ξάνθης υπάρχουν οι αργόσχολοι του νομού μας. Κανένας στον Δήμο Ξάνθης, κανένας στην Περιφερειακή Ενότητα, κανένας, στους υπόλοιπους δήμους, κανένας στις ΔΟΥ. Το «κοινωνικό» ΠαΣΟΚ θεώρησε ότι πρέπει να κλείσει η δομή του Ψυχολογικού Κέντρου Ξάνθης γιατί μας βάζει μέσα!!! Ξεφτίλες απαξιώνετε την περιοχή μας χωρίς να μιλάει κανείς!!! (Αλλά ένα να ξέρετε, ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ!!!).

Σχετικά Άρθρα