Γενική

«Πηρέ όλες τις θέσεις για τον εαυτό του. Θα το πληρώσει»

Αυτήν την φράση είπε δημοτικός σύμβουλος του Πούλιου, με πολλά χρόνια εμπειρίας στα δημοτικά πράγματα της πόλης, στο περιθώριο της τελευταίας συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης. Αναφερόταν στον Δήμαρχο Μιχάλη Στυλιανίδη και στην περίφημη πρώτη συνεδρίαση της τετραετίας, όταν από την αντιπολίτευση προτάθηκε στον Δήμαρχο να συμμετέχουν σε όλα τα όργανα διοίκησης και μέλη της παράταξης Πολίτες για την Αλλαγή. Τότε ο δήμαρχος ήταν κάθετος και δεν ήθελε συναίνεση, επικαλούμενος το γράμμα του νόμου. Τώρα ο ισχυρός άνδρας του Πούλιου, του κάνει την ζωή δύσκολη σε κάθε συνεδρίαση και κινεί διαδικασίες για κάθε θέμα που πέφτει στην αντίληψή. (Λογική αντίδραση θα έλεγα…).

Σχετικά Άρθρα