Γενική

Άιντε ο καθένας με το μακρύ του και το κοντό του σε αυτήν την πόλη

Βγαίνει ο κάθε ένας- συμπεριλαμβανομένου και του ψευτομουφτή Μετέ- και λέει εδώ ήταν μουσουλμανικό νεκροταφείο να μην γίνει το έργο τάδε, εκεί ήταν χριστιανικό νεκροταφείο να μην γίνει το δείνα έργο. Στην χώρα του μπάχαλου όντος έτσι είναι, έχουμε δημοκρατία και ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Και εγώ να πάω να πω ότι στην πλατεία πριν 150 χρόνια κήδεψαν την Μπουμπουλίνα και ξηλώστε τα όλα. Καθίστε καλά ρε παλικάρια!!! Φτάνει τόση προπαγάνδα από την Τουρκία και μάλιστα χωρίς απάντηση αλλά και με σιγοντάρισμα από τους «δικούς μας». Υπάρχουν ελληνικές αρχές και αποφάσισαν για την Δεξαμενή της ΔΕΥΑΞ στην παλιά πόλη. Τελεία και παύλα. (Τα «παπαγαλάκια» τι κανναβούρι τρώτε και κελαηδάτε μέρα νύχτα;).

Σχετικά Άρθρα