Είναι σίγουρο ότι η υπηρεσία καθαριότητας δεν κάνει σωστά την δουλειά της για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Γιατί έτσι έμαθαν χαλαρά τόσα χρόνια, γιατί δεν έχουν φορτηγά, γιατί δεν έχουν προσωπικό, γιατί δεν έχουν οργάνωση, γιατί δεν έχουν χρήματα, γιατί δεν θέλουν να δουλέψουν… ο καθένας διαλέγει και παίρνει μια δικαιολογία. Χαρακτηριστική όμως είναι η περίπτωση των υγρών αποβλήτων του κέντρου της πόλη, που καταλήγουν στους κάδους απορριμμάτων, χωρίς την κατάλληλη συσκευασία. Μιλάμε για τα λάδια των καταστημάτων σίτισης, μετά τη χρήση τους. Πρόκειται για ένα είδος αποβλήτου που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα, καθώς συχνά διαρρέει από τους κάδους, καταλήγει στο οδόστρωμα και προκαλεί ολισθηρότητα και κίνδυνο ατυχήματος. Άσε τια οσμές τώρα το καλοκαίρι. Η Δημοτική Αστυνομία, δια του Νίκου Φωτιάδη, το αμέσως επόμενο διάστημα, θα πρέπει να κάνει αυστηρούς ελέγχους ώστε να επιβληθούν τα αναλογούντα πρόστιμα στους επιχειρηματίες που δεν συμμορφώνονται. (Βγάλτε και κανένα ενημερωτικό φυλλάδιο για να τους υπενθυμίζεται τις υποχρεώσεις τους, δεν κάνει κακό ούτε θα μπει μέσα ο δήμος από τα 200- 300 ευρώ που θα σας κοστίσει!!!).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".
Σχετικά Άρθρα
Click to comment





