Γενική

Πίκρα με την Ζάχαρη της Ξάνθης

Ήταν ένα εργοστάσιο που θα μπορούσε το ΠΑΣΟΚ να μας «γλυκάνει» αν μπορούσε και κατάφερνε να το αξιοποιήσει. Η ΝΔ είχε σχέδια αλλά δεν πρόλαβε. Το πρωί της Κυριακής πέρασα έξω από το κουφάρι της ΕΒΖ στην Ξάνθη και είδα τον ανατολικό πύργο να είναι κατεστραμμένος και να έχουν φύγει οι λαμαρίνες. Σημάδι της εγκατάλειψης και της αδιαφορίας του κράτους για κάποιες μονάδες παραγωγής που έδωσαν ψωμί στον τόπο μας. Οι δηλώσεις των κατά καιρούς βουλευτών μας περί αξιοποίησης πήγανε στράφι με την έλευση του ΔΝΤ. (Το οποίο για να πούμε την αλήθεια οι ίδιοι το φέρανε!!!).

Σχετικά Άρθρα