Συνέντευξη τύπου από τον Δήμο για το μεγάλο Επιστημονικό Συνέδριο των Γενικών Γραμματέων 12-15 Μαΐου στην πόλη μας
Ο Δήμαρχος Ξάνθης Μανώλης Τσέπελης, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ», Δρ Μιχάλης Χρηστάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας International Forum
