Στην πρώτη βασιλόπιττα της χρονιάς ο Σπύρος Τσιλιγγιρης
Παραυρέθηκα το απόγευμα στο Μητροπολιτικό Μέγαρο, όπου έγινε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ξάνθης και Περιθωρίου κ.κ Παντελεήμων, παρουσία των Πολιτικών,
