Τελευταία ΝέαΤοπικά νέα

Ευρωπαϊκή συνάντηση νέων στην Ξάνθη μέσω του Erasmus+ από τον Σύλλογο Νεολαίας Κιμμερίων

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας νέων Erasmus+ στην Ξάνθη από τον
Σύλλογο Νεολαίας Κιμμερίων – «Clean up your digital world, Youth!»

Ο Σύλλογος Νεολαίας Κιμμερίων, από την ίδρυσή του το 2015, παραμένει σταθερά
στην πρώτη γραμμή της ενεργού κοινωνικής δράσης. Με συμμετοχή σε περισσότερα
από 15 προγράμματα κινητικότητας νέων Erasmus+ σε διάφορες χώρες του εξωτερικού,
ο Σύλλογος επικεντρώνεται διαχρονικά στην προώθηση της εκπαίδευσης, του
εθελοντισμού, της αλληλεγγύης, καθώς και στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των
κατοίκων της περιοχής μας για καίρια κοινωνικά ζητήματα.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Σύλλογος διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία στην Ξάνθη ένα
καινοτόμο πρόγραμμα μη τυπικής εκπαίδευσης διάρκειας μίας εβδομάδας, με τίτλο
“Clean up your digital world, Youth!”. Το πρόγραμμα αυτό αποτέλεσε μια μοναδική
ευκαιρία για 45 νέους και νέες από 7 Ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Γαλλία, Γερμανία,
Σλοβακία, Τουρκία, Ρουμανία και Ουγγαρία) να φιλοξενηθούν στον τόπο μας, να
συνεργαστούν και να γνωρίσουν την περιοχή μας.
Η Ξάνθη ως Φάρος Πολυπολιτισμικότητας
Μέσα από διαδραστικές συζητήσεις, δημιουργικές δραστηριότητες και την ανταλλαγή
ιδεών, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με διαφορετικές
κουλτούρες, παραδόσεις και τρόπους σκέψης. Αυτά τα προγράμματα αποτελούν τον
καλύτερο «πρεσβευτή» για την περιοχή μας, καθώς αναδεικνύουν τη δυναμική της
πολυπολιτισμικής Ξάνθης.
Η «Πόλη με τα χίλια χρώματα» απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι αποτελεί ένα ζωντανό
σταυροδρόμι πολιτισμών, όπου η αρμονική συνύπαρξη, η ανοιχτή σκέψη και η
φιλοξενία γίνονται βίωμα για τους ξένους επισκέπτες. Μέσα από τα μάτια των 45 αυτών
νέων, η ιστορία, η αρχιτεκτονική και η κουλτούρα της Ξάνθης ταξιδεύουν πλέον σε
ολόκληρη την Ευρώπη.
Ευχαριστήριο Μήνυμα της Διοίκησης
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, η διοίκηση του Συλλόγου Νεολαίας Κιμμερίων
αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις πιο ειλικρινείς της ευχαριστίες σε όλους όσους
συνέβαλαν στην άρτια και υποδειγματική υλοποίησή του. Η υποστήριξη των τοπικών
αρχών και των φορέων είναι καθοριστική, καθώς δίνει την ώθηση να προβληθεί ο τόπος
μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Συγκεκριμένα, ευχαριστούμε θερμά:
 Τον Δήμο Ξάνθης και τον Αντιδήμαρχο, κ. Τάσο Ταρενίδη, για την ευγενική
παραχώρηση του κτηρίου του Παλιού Δημαρχείου, επιτρέποντάς μας να
πραγματοποιήσουμε τις δραστηριότητές μας σε αυτόν τον εμβληματικό και
ιστορικό χώρο της παλιάς πόλης.

 Τον ερευνητή, ιστορικό και εθελοντή, κ. Μπατζακίδη, για την πολύτιμη και
καθηλωτική ενημέρωση που προσέφερε στους συμμετέχοντες σχετικά με την
ιστορία του κτηρίου, αλλά και της πόλης της Ξάνθης.
 Τον Δήμαρχο Μύκης, κ. Αχμέτ Κιουρτ, ο οποίος με τις προσωπικές του
πρωτοβουλίες συνέβαλε καθοριστικά στην πραγματοποίηση της ημερήσιας
δράσεις στο πανέμορφο φυσικό περιβάλλον των Ιαματικών Λουτρών της
περιοχής των Θερμών.
 Τον ψυχίατρο, κ. Μπουρχάν Μπαράν, για την άμεση και πολύτιμη υποστήριξη
που προσέφερε στην αντιμετώπιση έκτακτου περιστατικού κατά τη διάρκεια του
προγράμματος
 Ένα ξεχωριστό και μεγάλο «ευχαριστώ» στους εθελοντές του Συλλόγου μας,
καθώς χωρίς τη δική τους ανιδιοτελή προσφορά, την ενέργεια και τη συνεχή
βοήθεια, η απαιτητική υλοποίηση αυτού του προγράμματος δεν θα ήταν εφικτή.
Ο Σύλλογος Νεολαίας Κιμμερίων θα συνεχίσει να επενδύει στους νέους, στην
εκπαίδευση και στην εξωστρέφεια, κρατώντας την Ξάνθη στο επίκεντρο των
ευρωπαϊκών νεανικών δράσεων.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Σύλλογος Νεολαίας Κιμμερίων

Σχετικά Άρθρα