Στάση αναμονής, μετά την ανακοίνωση του κόμματος, τηρούν οι «Ντορικοί» της Ξάνθης, περιμένοντας κεντρικές οδηγίες για το «πώς» θα προχωρήσει η διάρθρωση του νέου κόμματος,
ΕΜΠΡΟΣΟι εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μπορεί να τελείωσαν, αλλά το ‘πάρτυ’ της προετοιμασίας όλων των παραμέτρων εφαρμογής του Καλλικράτη έχει
Οι εκλογές τελείωσαν και απομένει στους νέους (και κάποιους παλιούς) άρχοντες της πόλης, πρώτα να κρατήσουν τα κεκτημένα και όσα έγιναν από τον Μιχάλη Στυλιανίδη
Εξωστρέφεια και αναπτυξιακός νόμος Ο Υπουργός Αναπληρωτής Σωκράτης Ξυνίδης μίλησε την Παρασκευή σε εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν ο ΣΕΒΕ, το ΕΒΕΘ και το Ελληνοιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
Στην αναστολή της λειτουργίας του καθημερινού φύλλου της εφημερίδα «Το Βήμα» προχωρά, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη. Το τελευταίο φύλλο βγήκε το Σάββατο,
Γιατί «στην μέση τής χρονιάς»; Ένας σημαντικός αριθμός προσωπικών, κοινωνικών και οικονομικών αιτίων δύναται να απαγορεύσει στον επίδοξο σπουδαστή μιάς ξένης γλώσσας την έγκαιρη προσέλευσή
Με την υπ. Αρ.1142/2010 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής που υπέβαλε στο εν λόγω δικαστήριο ο κ. Θεόδωρος
Αδιευκρίνιστη παραμένει ακόμα η τύχη του Διοικητηρίου της Ξάνθης στο οποίο μέχρι σήμερα στεγαζόταν η Νομαρχία Ξάνθης. Πιθανότατα θα στεγάσει τις υπηρεσίες της νέας Περιφερειακής
Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο ΤοπείρουΣυνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τοπείρου θα διεξαχθεί, την Παρασκευή 03/12/2010 και ώρα 15.00 μ.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο
Σύλληψη ενός ατόμου για παραβάσεις κώδικα οδικής κυκλοφορίας Από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ συνελήφθη τις μεσημβρινές ώρες της 26.11.2010 στην Ξάνθη, ένας 35χρονος ημεδαπός ο
Το μήνυμα των τελευταίων εκλογών Στην πολιτική τα πράγματα είναι ξεκάθαρα μόνο στο αποτέλεσμα. Νίκη στις εκλογές με οποιαδήποτε ποσοστό σημαίνει νίκη. Το Σύνταγμα καθορίζει
Τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010 στις 16.00 το Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης πραγματοποιεί σεμινάριο γαστρονομίας με εισηγήτρια την κα. Στέλλα Σπανού, συγγραφέα βιβλίων γαστρονομίας