Επερώτηση Αλ. Κοντού στον Υπ. Υγείας για τα προβλήματα στο Νοσοκομείο Ξάνθης
Προβληματική η λειτουργία του με υποβαθμισμένες υπηρεσίες Τις σοβαρές ελλείψεις που οδηγούν σε υποβάθμιση και κατάργηση του Νοσοκομείου Ξάνθης επισημαίνει σε επερώτηση του ο βουλευτής
