Εκδήλωση μνήμης του ΚΚΕ στα Κιμμέρια για τους μαχητές και τις μαχήτριες του ΔΣΕ
Σε κλίμα έντονης συγκίνησης πραγματοποιήθηκε στα Κιμμέρια την Κυριακή 24 Μάη η εκδήλωσητης Τ.Ο. Ξάνθης του ΚΚΕ για την τρίχρονη εποποιία του ΔΣΕ, εγκαινιάζοντας σειρά
