ΕκδηλώσειςΤελευταία ΝέαΤοπικά νέα

Αθλητικοί αγώνες για τη λήξη των Κατηχητικών Συνάξεων της Ιεράς Μητροπόλεως στο γήπεδο της Ασπίδας

Με τη συμμετοχή παιδιών από τις Κατηχητικές Συνάξεις της Ιεράς Μητροπόλεως πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 αθλητικοί αγώνες στο Δημοτικό Στάδιο «Ασπίδα», στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της φετινής κατηχητικής χρονιάς.

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις αθλητικές δραστηριότητες, σε μια όμορφη διοργάνωση γεμάτη χαμόγελα, συνεργασία και ευγενή άμιλλα.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης συνεχάρη τους συμμετέχοντες για τις επιδόσεις και την προσπάθειά τους, προσφέροντας επαίνους στα παιδιά, ενώ εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχημένη πραγματοποίηση των αγώνων.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους Κατηχητές, τους Εφημερίους, τους Αρχηγούς και τα στελέχη των κατασκηνώσεων, τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, καθώς και στους γονείς που στήριξαν τη δράση και βρέθηκαν δίπλα στα παιδιά.

Σχετικά Άρθρα