Διανεμήθηκαν τρόφιμα σε 100 οικογένειες από την Μητρόπολη Ξάνθης και την Μ.Κ.Ο. «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» της Αρχιεπισκοπής Αθηνών
Γνωστοποιείται ότι σήμερα 30 Ιουνίου 2021 στον χώρο του Πνευματικού Κέντρου του Ιερού Καθεδρικού Ναού της Του Θεού Σοφίας, πραγματοποιήθηκε η μηνιαία διανομή του προγράμματος
