Επεκτάθηκε από χθες 20 Ιανουαρίου, η λειτουργία της πλατφόρμας «Τα Ραντεβού μου» στο σύνολο των ΔΟΥ της επικράτειας μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr), σύμφωνα με ανακοίνωση της
Αθήνα 19.1.2022 ΕΡΩΤΗΣΗ Προς: τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ.Σ. Λιβανό Θέμα:Υπαρκτός κίνδυνος ολοκληρωτικής καταστροφής της ελληνικής εκτατικήςβοοτροφίαςαπό άστοχους χειρισμούς των συνδεδεμένων ενισχύσεων. Κύριε
Συνελήφθη στις 19-1-2022 το πρωί, σε αγροτική οδό της Ροδόπης, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σαπών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο
Σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα βρίσκεται η Πολιτική Προστασία του Δήμου Ξάνθης, για να αντιμετωπιστεί το νέο κύμα κακοκαιρίας «Ελπίς». Βασικά χαρακτηριστικά του φαινομένου -που επηρεάζει
Την 20 Ιανουαρίου 2022, αντιπροσωπεία Τοπικών και Δημοτικών Συμβούλων της Κοινότητας Μαγγάνων του Δήμου Τοπείρου (αποτελούμενη από τον Μπουραζάνη Χρήστο – Δημοτικό Σύμβουλο, και Πουρναράκη
Πρόσκληση σε ειδική συνεδρίαση για την εκλογή νέου Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου Παρακαλείσθε όπως προσέλθετε στο κτίριο του Μουσείου Λαογραφικών Ενδυμασιών των Βαλκανικών Χωρών
Συνελήφθησαν στις 20-1-2022 το πρωί, σε περιοχές του Έβρου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας,δύο (2) αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας,
Ο μέλος της Εξελεγκτικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων εκλέχθηκε η Γενική Γραμματέας του Δήμου Ξάνθης κα Σοφία Ψωμά. Στο μήνυμα της μετά την
Την αντίθεση τους στη πρόθεση της κυβερνήσεως για επέκταση και ενίσχυση των Περιφερειακών Υπηρεσιών της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης στο Δ.Δ. Φυλακίου Ν. Έβρου, εκφράζουν
Την καθιερωμένη βασιλόπιτα έκοψε το νεοσύστατο ΔΣ της ΟΕΒΕ Ξάνθης στα γραφεία της.Το τυχερό φλουρί κέρδισε η Πρόεδρος της ΟΕΒΕ Ξάνθης Τσιακίρογλου Μαίρη! Ευχαριστούμε θερμά
Στο «κόκκινο» παραμένει η Αττική καθώς από τα 20.507 νέα κρούσματα που ανακοίνωσε σήμερα ο ΕΟΔΥ οι 7.574 μολύνσεις εντοπίζονται στο Λεκανοπέδιο.223 Νέες μολύνσεις από κορονοϊό
Η καλή είδηση της ημέρας: Απινιδωτές τοποθετήθηκαν σε τρία καταστήματα του Μύλου στην Ξάνθη. Πρόκειται για τα πρατήρια άρτου στην οδό Μιχαήλ Καραολή, 40 Εκκλησιών