Νέος απινιδωτής για το 3ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης. Δωρεά του Σταύρου Χατζηγρηγορίου
Το 3ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης με χαρά ανακοινώνει την απόκτηση ενός σύγχρονου αυτόματου απινιδωτή, δωρεά του Σταύρου Χατζηγρηγορίου, επιχειρηματία της Ξάνθης. Δεδομένου ότι οι απινιδωτές σε...

