Με σεβασμό και αγάπη στην Τρίτη Ηλικία – Μια συγκινητική εκδήλωση στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, η Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων Ξάνθης «Ο Άγιος Παντελεήμων» της Ιεράς Μητρόπολης Ξάνθης και Περιθεωρίου, σε συνεργασία με το...

