Συνεχείς διακοπές στην πρόσβαση στο Διαδίκτυο αντιμετώπισαν το πρωί της Παρασκευής 30 Ιανουαρίου συνδρομητές της Cosmote στην περιοχή της Ξάνθης, με πολλούς χρήστες να λαμβάνουν μήνυμα αδυναμίας σύνδεσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η δυσλειτουργία οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα. Οι τεχνικές υπηρεσίες της εταιρείας προχώρησαν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση της βλάβης, ενώ η σύνδεση άρχισε σταδιακά να επανέρχεται σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας.
Η εταιρεία ζήτησε την κατανόηση των συνδρομητών που επηρεάστηκαν και διαβεβαίωσε ότι καταβλήθηκε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη επίλυση του προβλήματος.





