Ο Στέλιος Μωραΐτης καυτηρίασε την στάση της αντιπολίτευσης: Οι επαγγελματίες έχασαν τον ύπνο τους, απαράδεκτη η σημερινή θεσμική εικόνα του δημοτικού συμβουλίου
«Οι επαγγελματίες δεν κοιμούνται. Θα πάμε φυλακή…» είπε ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ξάνθης στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου η οποία αναβλήθηκε λόγω μη απαρτίας...

