Γενική

Κάθε μέρα γίνονται απολύσεις

Δεν περνάει ούτε μέρα που να μην μάθω για κάποιον γνωστό μου ότι έδιωξαν τον ίδιο ή κάποιο συγγενή του από την δουλειά ή ότι έκλεισε κάποιος το μαγαζί του. Φίλοι και πελάτες είναι οι περισσότεροι και είναι πραγματικά σε απόγνωση. Και όλα αυτά υπό την σκιά της εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου που το ΠαΣΟΚ και ψήφισε και θα αρχίσει να εφαρμόζει από τις επόμενες κιόλας ημέρες. Η αγορά της Ξάνθης, με εξαίρεση τα καφέ και τα σουβλατζίδικα, υποφέρει και οι τζίροι είναι απελπιστικά μικροί. Ίσα, ίσα φτάνουν οι επαγγελματίες να βγάζουν ένα μεροκάματο για να επιβιώσουν, αφήνοντας απλήρωτα ασφαλιστικά ταμεία αλλά και προμηθευτές. («Βλέπουμε μετά το καλοκαίρι»… λένε και βρίζουν την κυβέρνηση!).

Σχετικά Άρθρα