Έρχεται χειμώνας και παρ όλο που προμηνύεται θερμός πολιτικά, σε ανθρώπινο επίπεδο θα ξεπαγιάσουμε κι εφέτος, αφού μέριμνα για μείωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης δεν έχει ληφθεί… ακόμα.Πέρυσι πολλά νοικοκυριά της Ξάνθης την έβγαλαν χωρίς καμία θέρμανση ή μη μόνο εκείνη της κουβέρτας, κάποιοι προνομιούχοι έβαλαν πετρέλαιο και κάποιοι άλλοι έκαψαν μέχρι και τα σκουπόξυλα για να ζεσταθούν.
Κάτι αφήνει να εννοηθεί ότι μπορεί να γίνει και μείωση της τιμής του πετρελαίου η κυβέρνηση, αλλά μέχρι στιγμής καμία απόφαση δεν έχει παρθεί. Πιέζει προς αυτήν την κατεύθυνση και η ΔΗΜΑΡ αλλά φαίνεται πως όλοι είναι της τακτικής «θα δούμε τότε τι θα κάνουμε, αφού η Τρόικα ακόμη δεν έχει δώσει καμία άδεια».
Έγινε η αύξηση της τιμής του πετρελαίου για να παταχθεί το λαθρεμπόριο και για ν αποκτήσει περισσότερα έσοδα το κράτος. Πάπαλα! Ούτε το ένα ούτε το άλλο πέτυχαν, αφού και 300 εκατ. λιγότερα εισπράχθηκαν και το λαθρεμπόριο δεν πατάχθηκε. Το μόνο που πέτυχαν είναι να τουρτουρίζουν οι Έλληνες και να βγάζουν τον χειμώνα… Σπαρτιάτικα!
Ίδια τιμή του πετρελαίου στην Κρήτη και στην Αττική που δεν βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν χειμώνα, ίδια στην ορεινή Ξάνθη! Μιλάμε για πολύ μεγάλες επινοήσεις και αποφάσεις καμμένων πολιτικών «εγκεφάλων» της εξουσίας που δεν ένοιωσε στο πετσί της το καράκωμα αλλά και την ανέχεια…
Την ίδια ώρα το ΕΒΕ «έκλεισε» με τις ενέργειές του τον δρόμο από Βουλγαρία- στις Θέρμες- και όσοι σχεδίαζαν- οι περισσότεροι φτωχολογιά- να πάρουν ξύλα με 80 ευρώ τον τόνο τώρα είναι αναγκασμένοι να αγοράσουν από την Ελλάδα, πάλι Βουλγάρικα ξύλα με 120 και 130 ευρώ… μην χάσουν και οι μεσάζοντες…
Αντε φάτε κανένα σουβλάκι γιατί τον χειμώνα φάβα και φασολάδα μας βλέπω!!!





