Γενική

Πρόβλημα με τα Σκουπίδια της Περιφέρειας

Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα με το σχέδιο περιφερειακής διαχείρισης των απορριμμάτων το οποίο εδώ και μερικά χρόνια επεξεργάσθηκαν οι δήμοι της περιοχής. η Κυβέρνηση αποφάσισε ότι το πρόγραμμα δε3ν κινείται με γρήγορους ρυθμούς και από 19 Ιανουαρίου ενεργοποιεί μια νέας Task Force στα σκουπίδια. Μάλιστα η πρώτη επίσημη συνεργασία με την Task Force έγινε πριν λίγες μέρες στα γραφεία της Ένωσης Περιφερειών (ΕΝΠΕ), στο πλαίσιο των επαφών για την παροχή τεχνικής βοήθειας προς το ελληνικό κράτος από τους ευρωπαίους εταίρους μας. Και αν μπουν μέσα οι Γερμανοί πολύ φοβάμαι ότι ο κεντρικός σχεδιασμός που προέβλεπε ΧΥΤΥ εκτός Ξάνθης θα ανατραπεί άρδην μιας και ήταν και τεχνικά άρτιος και οικονομικά συμφερότερος από τις επόμενες λύσεις που προτάθηκαν. (Βάρδα μην έχουμε πάλι θέμα με σκουπίδια… δεν μας σώνει τίποτε αυτήν την φορά!).

Σχετικά Άρθρα