Γενική

Διέκρινα μια ειρωνεία στον τόνο της φωνής του

Όταν διαβάζεις τις λέξεις του δημάρχου στο χαρτί δεν μπορείς να καταλάβεις ακριβώς τον τόνο με τον οποίο της εξέφρασε. Αναφέρομαι στις δηλώσεις του Δημάρχου για την Αναπτυξιακή εταιρία Ξάνθης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Καναλιού 6 το βράδυ της Τρίτης. Ο Δήμαρχος είπε μεν «Μακάρι να σωθεί η εταιρία», παρόλο που θεωρεί το ενδεχόμενο δύσκολο και συμπλήρωσε «Δεν είμαστε αντίθετοι στη διάσωση αλλά κανείς δεν δέχεται να μπει στο Δ.Σ. Αν ο Στέλιος Μωραΐτης θελήσει να αναλάβει πρόεδρος θα τον στηρίξω. Με τις ευχές μου», είπε. (Πάντως διέκρινα μια ειρωνεία στον τόνο της φωνής του που δεν αρμόζει στον σημερινό μας Δήμαρχο).

Σχετικά Άρθρα