Γενική

Καλό το Χριστουγεννιάτικο δέντρο πλην όμως είναι πάνω στην διάβαση των τυφλών

Και δεν θα το ανέφερα καθόλου αυτό το γεγονός αν δεν είχε συζητηθεί την προηγούμενη Παρασκευή στην συνέντευξη τύπου του αντιδημάρχου Δημοτικής Αστυνομίας ο οποίος διαβεβαίωσε ότι θα ενημερώσει τις υπηρεσίες του δήμου να το μετακινήσουν. Λογικά από την Παρασκευή μέχρι και σήμερα θα έπρεπε κ. Δήμαρχε να έχει μετακινηθεί το χριστουγεννιάτικο δέντρο της κεντρικής πλατείας. Εκτός και αν περιμένετε να περάσουν οι γιορτές να το μαζέψετε μια και καλή. (Τους τυφλούς ποιος του λογαριάζει;).

Σχετικά Άρθρα