Γενική

Να το δούνε άμεσα το πρόβλημα

Μου είπαν αλλά δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω ότι εδώ και μερικές μέρες δεν λειτουργεί το ακτινολογικό τμήμα του ΙΚΑ Ξάνθης λόγω τεχνικής βλάβης. Και τα λεφτά που δίνουμε όλοι μας για εισφορές που πάνε; Γιατί δεν επισκευάζεται το μηχάνημα; Νομίζω ότι άμεσα θα πρέπει να το δούνε αυτό από την διοίκηση και να φροντίσουν για την εξυπηρέτηση του κόσμου. (που να βρουν χρήματα οι ασφαλισμένοι να κάνουν τις ακτινογραφίες τους έξω;).

Σχετικά Άρθρα