Γενική

Διαβεβαιώνει ο Δήμος ότι για την Χρύσα δεν συντρέχει λόγος…

Γράψαμε και μάλιστα αποκλειστικά πριν λίγε ημέρες ότι η περιφέρεια ΑΜΘ προχωρά τον σχεδιασμό του κάθετου άξονα και έχει εγκρίνει τις μελέτες για την Δυτική διέλευση αυτήν δηλαδή που περνάει από το Καζίνο και την Χρύσα προς ΕΚΤΕΝΕΠΟΛ. Θέσαμε το ερώτημα αυτό στον Δήμαρχο Ξάνθης ο οποίος διέψευσε την πληροφορία αυτή για ανατροπή των σχεδίων γύρω από τον περιμετρικό δακτύλιο της πόλης. Ο Στυλιανίδης είπε ότι συνεχίζεται κανονικά η επιλογή της ανατολικής παράκαμψης από την πλευρά των Κιμμερίων. (Τουλάχιστον αυτό του έχουν πει από την περιφέρεια ΑΜΘ).

Σχετικά Άρθρα