Γενική

Να πάρουν τα σκουπίδια τους και να τα πάνε αλλού

Αυτοί οι μελετητές της περιφέρειας που σχεδιάζουν κατά πως τους βολεύει τους ίδιους, χωρίς να ρωτάνε την τοπική κοινωνία, να τα πάρουν τα σκουπίδια τους από το 8 ο χιλιόμετρο Ξάνθης Σταυρούπολης και να τα πάνε όπου θέλουν. Στο σημείο λειτουργεί εδώ και χρόνια το καλύτερο κατασκηνωτικό κέντρο προσκόπων την βόρειας Ελλάδας!!! Δεν θα διώξουμε του προσκόπους για να εξυπηρετήσουμε αλλότρια συμφέροντα. Και ειδικά συμφέροντα σκουπιδιών!!! Δεν θα αφήσουμε κύριε Δήμαρχε να γίνει τόσο εύκολα στο 8 ο χιλιόμετρο ο σταθμός μεταφόρτωσης. Το θέμα δεν είχε περάσει ούτε από το Νομαρχιακό συμβούλιο και καταψηφίσθηκε. Τότε τα «τζιμάνια» της περιφέρειας, για να μην χάσουν τα χρήματα του έργου βρήκαν άλλο χώρο σε συνεργασία με τον Δήμο Μύκης!!! (Τι άλλαξε τώρα και πάμε πάλι στον αρχικό σχεδιασμό;).

Σχετικά Άρθρα