Γενική

Οι… εμίρηδες των Αβδήρων

Πάμε δυνατά με την γεωθερμία στον Δήμο Αβδήρων και οσονούπω θα πάμε και για εκμετάλλευση της γεώτρησης πετρελαίου με την κώδικα ονομασία COM1 κοντά στο Σέλερο. Το είχαμε γράψει πριν μερικούς μήνες ότι στην Ξάνθη έχουμε και πετρέλαιο αλλά δεν δώσανε οι περισσότεροι σημασία. Σε λίγο λοιπόν θα είμαστε… πετρελαιάδες χάρη στα κοιτάσματα του Θρακικού Πελάγους που εκτείνονται και κάτω από την Θράκη. Ήδη έτοιμη έχουμε την αίτηση εγγραφής μας στον ΟΠΕΚ (Οργανισμός Πετρελαιοπαραγωγών Κρατών πάει να πει).

Σχετικά Άρθρα