Γενική

Ανωτέρα βία

Κύριε διευθυντά της τροχαίας Ξάνθης και να θες να είσαι νομοταγής σε αυτήν την πόλη και να μην παραβιάζεις τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, δεν είναι μερικές φορές εύκολο. Όχι πάντως όταν προσπαθείς να αποφύγεις τους μετανάστες εκ Βουλγαρίας που την στήνουν στις διασταυρώσεις και του φωτεινούς σηματοδότες. Τα, πάλαι ποτέ, παιδιά των φαναριών, έχουν αυξηθεί και σε αριθμό και… σε ηλικία. Ολόκληροι άνδρες με τις μπαντανόβουρτσες στα χέρια καραδοκούν και μόλις ανάψει κόκκινο, πιάνουν δουλειά. Πολλοί οδηγοί, περνούν πατώντας γκάζι αντί για φρένο, διακινδυνεύοντας πολλά… (Ειδικά οι νεαρές Ξανθιώτισσες κλείνουν και τα τσάμια!!!).

Σχετικά Άρθρα