Γενική

Πόσο ακόμη θα πάει αυτό το αστείο με την αφισοκόλληση;

Η εφημερίδα μας επανειλημμένα έχει αναφερθεί στο απαράδεκτο φαινόμενο της αφίσας το οποίο ο Δήμος Ξάνθης δεν έχει μπορέσει ακόμη να αντιμετωπίσει. Και είναι τέτοια η αδιαφορία τους που φτάνει σχεδόν στα όρια της συνενοχής. Σαν κάποιοι δηλαδή να αφήνουν επίτηδες τον κάθε ένα να βάζει αφίσες ανεξέλεγκτα σε κάθε γωνιά της πόλης και να «εισπράττουν» κάποιο «αντίτιμο», πιθανότατα σε εισιτήρια για εξυπηρέτηση δική τους ή φίλων τους. Άλλη εξήγηση δεν μπορώ να βρω. Αξίζει όμως αυτή η ξεφτίλα για την πόλη για μερικές δωρεάν προσκλήσεις; (η φωτογραφία είναι χθεσινή από την είσοδο της πόλης η οποία είναι «στολισμένη» με δεκάδες αφίσες!!!).

Σχετικά Άρθρα