Γενική

Δίκιο έχει η αντιπολίτευση για την ΕΤΕΝΕΞ

Γιατί όπως φαίνεται και όπως είπε και η νομική σύμβουλος του Δήμου τα έσοδα από το Ξενία θα μπορούσαν να πηγαίνουν στα ταμεία του δήμου, όπως θα γίνεται από εδώ και πέρα, αλλά την εποχή της σύμβασης δινόταν από τα Τουριστικά Ακίνητα η δυνατότητα να γίνει μια εταιρία ξεχωριστή που θα διαχειριστεί αυτά τα έσοδα. Αν λοιπόν κατάλαβα καλά, από την προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου προέκυψε ότι ο Δήμος τόσα χρόνια δεν είχε ανάγκη την ΕΤΕΝΕΞ, όπως δεν θα την έχει από εδώ και πέρα. Αυτό το αντιλήφθηκε και η αντιπολίτευση και ο Ξυνίδης εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά του Δημάρχου. Λίγο πολύ ο Δήμαρχος κατηγορήθηκε ότι χωρίς λόγο τα χρήματα του Ξενία πήγαιναν στην ΕΤΕΝΕΞ και από εκεί μέσω συμβάσεων σε άτομα που προσλαμβάνονταν ρουσφετολογικά από τον εκάστοτε πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο. (Το θέμα παραμένει ανοικτό μέχρι το οριστικό λουκέτο της εταιρίας οπότε θα κληθούν οι υπεύθυνοι να λογοδοτήσουν και δημόσια για τα πεπραγμένα τους!!!).

Σχετικά Άρθρα