Γενική

Τι θα γίνει με τα εκτός έδρας του Δήμου

Και οι ίδιοι οι δημοτικοί σύμβουλοι που τα ψηφίζουν σκάνε στα γέλια όταν συζητούνται θέματα για χορήγηση εκτός έδρας σε δημοτικούς υπαλλήλους της Ξάνθης που όλοι πάνε στο ίδιο χωρίο που απέχει 40χιλιόμετρα και κάτι, από την έδρα του δήμου ώστε να δικαιολογήσουν το επίδομα. Όμως δήμαρχε αυτά γινόταν τότε που ήταν «παχιές οι αγελάδες». Τα συνεχίζετε και τώρα, μόνο και μόνο γιατί λέτε «τα δικαιούνται» οι υπάλληλοι. Και σε τελική ανάλυση πως περνάνε αυτές οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις των δημοτικών υπαλλήλων από ένα συγκεκριμένο χωριό τους δήμου, από το Ελεγκτικό Συνέδριο; (Κάντε λίγη οικονομία αυτά μας κατέστρεψαν!!!).

Σχετικά Άρθρα