Γενική

Το ριξαν στη νηστεία με… σουβλάκια!

Στη… νηστεία το ριξαν για τα καλά φέτος οι Ξανθιώτες κατά την περίοδο της Μεγάλης Εβδομάδας! Πλην του καφέ, που όπως και να το κάνεις, αποτελεί παράδοση την οποία δύσκολα… παραβιάζεις, τα υπόλοιπα μάλλον τα χουν κόψει, ταβέρνες, ποτά σε μπαράκια και άλλα γούστα κομμένα! (Ένα σουβλάκι στο χέρι και πάμε για ύπνο…).

Σχετικά Άρθρα