Γενική

Δεν πάμε στα εμπορικά

Επειδή συνέχεια μας δουλεύουν οι πολιτικοί μας και οι μεγαλοεπενδυτές μια λύση υπάρχει για να πέσουν οι τιμές και να πέσουν και τα αυτιά του κεφαλαίου που ευημερεί με κάθε κατάσταση. Η λύση λοιπόν είναι να πηγαίνουμε ως καταναλωτές στα εμπορικά αλλά… πάμε όλοι, βλέπουμε και δεν κάνουμε ψώνια. Απλά περνάμε από έξω και σχολιάζουμε το πόσο ακριβά είναι τα προϊόντα. Μετά αγοράζουμε από την αγορά της Ξάνθης. Από το κέντρο της πόλης και όχι από τα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Τα χρήματα που πέφτουν στα εμπορικά κέντρα κατά κανόνα φεύγουν εκτός νομού. Ενώ τα χρήματα που θα δώσεις στον συντοπίτη σου επαγγελματία με κάποιον τρόπο γυρνούν πάλι σε σένα. (Άσε και το ότι με αυτόν τον τρόπο κάποια στιγμή θα αναγκαστούν οι μεγάλες αλυσίδες να ρίξουν τιμές).

Σχετικά Άρθρα