Γενική

Κάντε κάτι για τα σκουπίδια

Στο απροχώρητο έχει φτάσει η κατάσταση στην πόλη από τους τόνους σκουπίδια στους δρόμους. Σε πολλά σημεία σχηματίζονται βουνά από απορρίμματα και οι πολίτες τα κοιτούν και αηδιάζουν στην θέα και την οσμή. Ιδίως στο κέντρο της Ξάνθης όπου τα σκουπίδια λόγο καταστημάτων είναι περισσότερα η κατάσταση προκαλεί σοκ. (Δήμαρχε τα εξωτερικά συνεργεία και γρήγορα!!!).

Σχετικά Άρθρα