Γενική

Όλες οι Ξανθιές της Ξάνθης να πάνε Βουλγαρία

Θυμάστε εκείνο το προσεχώς Ελληνίδες που έγραφε ένα κατάστημα στην γειτονική Βουλγαρία και το αναδημοσιεύσαμε εμείς στην XanthiNews με αποτέλεσμα να έχουμε την αντίδραση του κ. Παυλίδη; Ε! Λοιπόν σας λέμε ότι όλες οι Ξανθιές της Ξάνθης θα πάνε στην γειτονική Βουλγαρία. Θα συμμετάσχουν σε συνέδριο για… ξανθιές που θα γίνει στη Σόφια. Και θέλουν λέει να καταρρίψουν και ρεκόρ συμμετοχής και να κάνουν και πορεία στους δρόμους της Σόφιας και θα κάνουν και διαγωνισμό την πιο… έξυπνη ξανθιά και επίσης διαγωνισμό ανεκδότων με ξανθιές. Οι ξανθιές που έχουν το χιούμορ να τα κάνουν όλα αυτά σίγουρα δεν ελλείπονται μυαλού ή έχουν τη… ρίζα μαύρη! (Πάμε… όλοι … μαζί…!!!).

Σχετικά Άρθρα