Γενική

Ψηλά ο πήχης

Πολύ ζεστά φαίνεται ότι έχει πάρει την υποψηφιότητά του, ως δημοτικός σύμβουλος Ξάνθης, με τον συνδυασμό του Μιχάλη Στυλιανίδη ο Χρήστος Μούρκας. Από τα πρώτα ονόματα που ανακοινώθηκαν από την παράταξη, ο κ. Μούρκας ελπίζει σε ανάλογη πρωτιά στις εκλογές του Νοεμβρίου. Αναγνωρίσιμος σε όλο τον διευρυμένο νέο δήμο Ξάνθης Σταυρούπολης, ο πρώην αντιδήμαρχος, με πολλές μάχες για την προώθηση θεμάτων των συμπολιτών και ειδικότερα των προβλημάτων της καθημερινότητας έχει εισπράξει ήδη τα πρώτα θετικά μηνύματα των συμπολιτών μας. (Τις τελευταίες ημέρες ασχολείτε με τη περιοχή της Σταυρούπολης των Κιμερίων και του Ευμοίρου).

Σχετικά Άρθρα