Γενική

Ξανά, μανά… τα ίδια

Κλασικά η Skoda και φέτος δεν περιμέναμε να κάνει κάτι διαφορετικό, όπως πάντα δηλαδή. Από τα μεθοδευμένες ελπιδοφόρες καλοκαιρινές μεταγραφές με τις οποίες λένε οι άνθρωποι της ομάδας «δόξα τω Θεώ», στα χριστουγεννιάτικα «βόηθα Παναγιά μην πέσουμε κατηγορία». Δεν θέλει παρά ένα στραβοπάτημα ακόμη, την επόμενη Κυριακή για να μπλέξει πολύ άσχημα το πράμα. Και παίζουμε και με τους καλύτερους!!! Με κακό αποτέλεσμα- το οποίο αντεύχομαι- θα έχουμε ξανά, μανά μεταγραφές «από τα καλάθια» τον Ιανουάριο, μην αλλάξουμε και προπονητή. Στο ίδιο έργο θεατές. (Που όσο πάει και λιγοστεύουν Χρήστο!!)!.

Σχετικά Άρθρα