Γενική

Άσχημα τα μαντάτα για τον χειμώνα

Μεγάλο, τεράστιο πρόβλημα θα έχουν τα νοικοκυριά της Ξάνθης με το νέο σχέδιο του υπουργείου σχετικά με την διαχείριση του πετρελαίου θέρμανσης!!! Οι διαχειριστές στις πολυκατοικίες θα υποφέρουν. Όσοι έχουν μονοκατοικία θα περάσουν δύσκολα. Και οι γιαγιάδες και παππούδες στα χωριά θα το πληρώσουν ακριβά!!! Το πετρέλαιο θα ξεκινήσει στο 1,10 με 1,20. Ναι αγαπητέ μου Ξανθιώτη καλά διαβάζεις, στην διπλάσια τιμή από πέρσι. Θα πληρώνεις μετρητής και μετά θα πηγαίνεις στην εφορία να εισπράξεις την διαφορά για να κατέβει στο 0,65 με 0,70!!! Όμως εκεί θα πέφτει η ταλαιπωρία της αρκούδας. Με δεδομένο ότι δεν μπορούν όλοι οι πολίτες να περάσουν από την εφορία της Ξάνθης, και με δεδομένο ότι οι περισσότεροι χρωστάνε και άρα θα τους παρακρατούνε τα χρήματα αυτά ακόμη και αν κάτσουν στην ουρά, ελάχιστοι τελικά θα πάρουν την επιστροφή φόρου από το πετρέλαιο θέρμανσης που θα βάλουν, επαναλαμβάνω με 1,20 το λίτρο. (Αθάνατο ΠΑΣΟΚ, λεφτά υπάρχουν!!!).

Σχετικά Άρθρα