Διανύουμε την τελευταία εβδομάδα για το Α θερινό τμήμα της Βουλής που θα έχει μάλιστα έξι συνεδριάσεις ανά εβδομάδα ώστε να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος μαγικός αριθμός «12». Το 12 είναι πολύ σημαντικό για τους κοινοβουλευτικούς μας εκπροσώπους. Γιατί; Διότι 12 συνεδριάσεις επί 245 ευρώ (περίπου η συνεδρίαση) κάνουν 3.000 ευρώ, όσο δηλαδή είθισται να παίρνουν, χρόνια τώρα, οι βουλευτές για τη συμμετοχή τους σε κάθε θερινό τμήμα (συν τα εξτρά από τις επιτροπές…). Εμείς στην Ξάνθη κάνουμε το σκ… μας παξιμάδι και οι κοινοβουλευτικοί μας το διασκεδάζουν!!! Στις εξαγγελίες μείωσαν την αμοιβή ανά συνεδρίαση, αύξησαν όμως οι πονηροί τις συνεδριάσεις (διπλές Τετάρτη και Πέμπτη, συν Παρασκευή πρωί) προκειμένου να είναι η πίτα ολόκληρη (για τους βουλευτές) και το λαϊκό αίσθημα (περί- δήθεν- μείωσης μισθών στη Βουλή) κορεσμένο… (ΠΑ-ΣΟΚ, ΠΑ-ΣΟΚ!!!).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".
Σχετικά Άρθρα
Click to comment





