Γενική

Εμείς κάνουμε το σκ… μας παξιμάδι και αυτοί τον χαβά τους

Διανύουμε την τελευταία εβδομάδα για το Α θερινό τμήμα της Βουλής που θα έχει μάλιστα έξι συνεδριάσεις ανά εβδομάδα ώστε να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος μαγικός αριθμός «12». Το 12 είναι πολύ σημαντικό για τους κοινοβουλευτικούς μας εκπροσώπους. Γιατί; Διότι 12 συνεδριάσεις επί 245 ευρώ (περίπου η συνεδρίαση) κάνουν 3.000 ευρώ, όσο δηλαδή είθισται να παίρνουν, χρόνια τώρα, οι βουλευτές για τη συμμετοχή τους σε κάθε θερινό τμήμα (συν τα εξτρά από τις επιτροπές…). Εμείς στην Ξάνθη κάνουμε το σκ… μας παξιμάδι και οι κοινοβουλευτικοί μας το διασκεδάζουν!!! Στις εξαγγελίες μείωσαν την αμοιβή ανά συνεδρίαση, αύξησαν όμως οι πονηροί τις συνεδριάσεις (διπλές Τετάρτη και Πέμπτη, συν Παρασκευή πρωί) προκειμένου να είναι η πίτα ολόκληρη (για τους βουλευτές) και το λαϊκό αίσθημα (περί- δήθεν- μείωσης μισθών στη Βουλή) κορεσμένο… (ΠΑ-ΣΟΚ, ΠΑ-ΣΟΚ!!!).

Σχετικά Άρθρα