Μεγάλο, τεράστιο πρόβλημα θα έχουν τα νοικοκυριά της Ξάνθης με το νέο σχέδιο του υπουργείου σχετικά με την διαχείριση του πετρελαίου θέρμανσης!!! Οι διαχειριστές στις πολυκατοικίες θα υποφέρουν. Όσοι έχουν μονοκατοικία θα περάσουν δύσκολα. Και οι γιαγιάδες και παππούδες στα χωριά θα το πληρώσουν ακριβά!!! Το πετρέλαιο θα ξεκινήσει στο 1,10 με 1,20. Ναι αγαπητέ μου Ξανθιώτη καλά διαβάζεις, στην διπλάσια τιμή από πέρσι. Θα πληρώνεις μετρητής και μετά θα πηγαίνεις στην εφορία να εισπράξεις την διαφορά για να κατέβει στο 0,65 με 0,70!!! Όμως εκεί θα πέφτει η ταλαιπωρία της αρκούδας. Με δεδομένο ότι δεν μπορούν όλοι οι πολίτες να περάσουν από την εφορία της Ξάνθης, και με δεδομένο ότι οι περισσότεροι χρωστάνε και άρα θα τους παρακρατούνε τα χρήματα αυτά ακόμη και αν κάτσουν στην ουρά, ελάχιστοι τελικά θα πάρουν την επιστροφή φόρου από το πετρέλαιο θέρμανσης που θα βάλουν, επαναλαμβάνω με 1,20 το λίτρο. (Αθάνατο ΠΑΣΟΚ, λεφτά υπάρχουν!!!).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".
Σχετικά Άρθρα
Click to comment





