Γενική

Χαρές μεγάλες

Βρε τι πάθαμε με την πολύ μεγάλη χαρά που έχουν πάρει τα μεγάλα κανάλια για το διαφαινόμενο «γάμο» της Τράπεζας Πειραιώς με την ΑΤΕ και το Ταμιευτήριο. Εμείς, γιατί να συμμεριστούμε τη χαρά που μας μεταδίδουν; Να χαρούμε που κάποιοι πλούσιοι θα γίνουν πλουσιότεροι; Ή που θα γδέρνουν με τα επιτόκια τους, τους αγρότες της περιοχής. Και την ΣΕΚΑΠ που την βάζεις; Βασικός μέτοχος η ΑΤΕ και αν πάει σε ιδιωτικά χέρια θα κλάψουνε μανούλες!!! (Βρε Σωκράτη; Κοινωνική αγροτική πολιτική πως θα κάνει το ΠΑΣΟΚ χωρίς την ΑΤΕ;).

Σχετικά Άρθρα