Γενική

Αχαρακτήριστη η κίνηση το Πάσχα

ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

«Κολλημένη», εμφανίστηκε για μια ακόμη φορά η αγορά της Ξάνθης, αφού το ρητό «κάθε πέρσι και καλύτερα», φαίνεται ότι ταιριάζει «γάντι» για την κίνηση στα καταστήματα.
Για μια ακόμη φορά οι καταστηματάρχες της πόλης δεν έμειναν ευχαριστημένοι από την κίνηση στα καταστήματα τις μέρες του Πάσχα, αφού είδαν τους τζίρους τους να μη διαφέρουν και πολύ από τις συνηθισμένες μέρες.
«Η κίνηση το Πάσχα στην πόλης μας και σε όλη την Ελλάδα θα έλεγα, ήταν η χειρότερη στη μεταπολεμική περίοδο. Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Αυτά που λέω δεν είναι ψέματα και ούτε κινδυνολογώ, αλλά αποτυπώνω την πραγματικότητα και δυστυχώς θα έχουμε άσχημες εξελίξεις, αρχής γενομένης από το Σεπτέμβριο του 2010, που θα βαθαίνει η κρίση πάρα πολύ και θα υπάρξουνε οικογενειακά και κοινωνικά δράματα. Οι πολλοί άνεργοι πιθανόν να δημιουργήσουν κοινωνικές εκρήξεις και το ήδη λαβωμένο γόητρο των πολιτικών, θα λαβωθεί ακόμη περισσότερο», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ξάνθης Σωτήρης Τσιακίρογλου.
Βέβαια υπάρχουν και αυτοί, τα καταστήματα των οποίων «κινήθηκαν» λίγο περισσότερο από κάποια άλλα, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες αυτών των καταστημάτων να είναι σχετικά ευχαριστημένοι, συγκρίνοντας την κίνηση του τελευταίου διαστήματος, με αυτήν των ημερών του Πάσχα.
Οι επαγγελματίες της πόλης, φοβούνται ότι από’ δω και πέρα δεν υπάρχει ελπίδα «ανάσας» για τα καταστήματά τους, αφού τις ημέρες του Πάσχα, τις έβλεπαν σα «σανίδα σωτηρίας». Δυστυχώς όμως δεν έγινε κάποιο θαύμα και έτσι η κατάσταση στα μαγαζιά της πόλης μας εξακολουθεί να είναι φθίνουσα.
Για μια ακόμη φορά λοιπόν, οι περισσότεροι επαγγελματίες της Ξάνθης δεν είναι ευχαριστημένοι από την κίνηση του Πάσχα, λέγοντας μάλιστα ότι, η δουλειά τα τελευταία χρόνια φθίνει συνεχώς.
Εξάλλου, οι Ξανθιώτες καταστηματάρχες, δε βλέπουν με καλό μάτι τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, λέγοντας ότι η έλευσή τους θα είναι η χαριστική βολή, ύστερα μάλιστα και από την κακή κίνηση του Πάσχα. Οι περισσότεροι πάντως συμφωνούν ότι αν γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις στο κέντρο της πόλης, τα πράγματα θα είναι καλύτερα για αυτούς.
Μακάρι να παρατηρηθεί αντιστροφή στο υποτονικό κλίμα της αγοράς την ερχόμενη περίοδο. Οι καταστηματάρχες από τη μεριά τους μιλούν για το «βούρκο» της αγοράς, οι καταναλωτές όμως βλέπουν τα πράγματα κάπως διαφορετικά, θεωρώντας ότι κάποιο ποσοστό ευθύνης έχουν και οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, για αυτήν την κατάσταση, λόγω των «τσιμπημένων» τιμών στα προϊόντα τους και τους παροτρύνουν να ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους.

Σχετικά Άρθρα