Γενική

ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ

Να ξέρουμε τι παίρνουμε και γιατί

Για πάρα πολλούς ανθρώπους, τα ψώνια είναι ευχαρίστηση, ίσως ακόμη και χόμπι. Αυτοί οι άνθρωποι καταναλίσκουν πολύ χρόνο ψωνίζοντας και το διασκεδάζουν. Κάνουν καλές αγορές συνήθως, αλλά γυρίζουν σπίτι έχοντας αγοράσει και κάποια άχρηστα προϊόντα επίσης. Άλλοι άνθρωποι αντιμετωπίσουν τα ψώνια εντελώς διαφορετικά. Η πίεση του χρόνου τους υποχρεώνει να μπαίνουν και να βγαίνουν πολύ γρήγορα από τα καταστήματα. Η τιμή μπορεί να μην είναι το κύριο μέλημα τους ή τουλάχιστον να είναι λιγότερο σημαντική από το χάσιμο του χρόνου τους. Φυσικά, υπάρχουν και οι κυνηγοί των ευκαιριών, οι οποίοι επιμένουν στην καλύτερη δυνατή τιμή, σε συνδυασμό με την καλύτερη ποιότητα προϊόντος.
Πρέπει να γνωρίζουμε την πολιτική επιστροφών των καταστημάτων. Τυπικά όλα τα καταστήματα δέχονται την αλλαγή αγορασθέντων ειδών ακόμα και την επιστροφή των χρημάτων, εάν εμφανιστείτε με την απόδειξη σας. Το χρονικό περιθώριο επιστροφής των αγαθών είναι κάτι που καθορίσουν οι επιχειρήσεις, το οποίο όμως δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 7 ημερών από την ημέρα αγοράς.
Χρησιμοποιούμε τραπεζικές πιστωτικές κάρτες και όχι πιστωτικές κάρτες των καταστημάτων, που συνήθως έχουν υψηλότερο επιτόκιο.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος πρέπει να το ανταλλάζουμε με κάποιο άλλο αγαθό και όχι με πιστωτικό σημείωμα. Γιατί να κρατάει το κατάστημα τα χρήματα μας; Πρέπει να κρατάμε τις ετικέτες και τις αποδείξεις των προϊόντων που αγοράζουμε. Είναι απαραίτητες για την όποια αλλαγή, ακόμη και σε περίπτωση που βρούμε το προϊόν που αγοράσαμε σε χαμηλότερη τιμή.
Πρέπει να μάθουμε να γνωρίζουμε το προϊόν που αγοράζουμε. Π.χ. το ρούχο που είδαμε σε ένα πρατήριο, μπορεί να μοιάζει με αυτό που είδαμε σε ένα κατάστημα, αλλά να μην είναι της ίδιας ποιότητας το ύφασμα.
Ακολουθούμε πιστά μια λίστα αγορών, η οποία θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε τα άσκοπα ψώνια.

Σχετικά Άρθρα