Συγκίνηση και ευχές στο 1ο ΓΕΛ Ξάνθης για τη συνταξιοδότηση δύο αγαπημένων εκπαιδευτικών
Σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη συνάντηση των εκπαιδευτικών του 1ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης με αφορμή την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, η οποία φέτος...

